[Uneex] Linux distribution

Sergey A. Vorobiev uneex@cs.msu.su
Wed, 05 Dec 2001 17:23:58 +0300

Hi!

Fr. Br. George wrote:

>	"Распальцовка" -- это когда система
>		- не устанавливается без гуя
>		- не конфигурится без гуя
>		- не сопровождается без гуя
>		- работает "из коробки" в 80% случаев, в остальных -- не
>		  работает
>
>	(данные о RedHat 7.<не помню>)

Эээ...
Это ты загнул.

Я сам предпочитаю RedHat, и никакими гуями (тьфу-тьфу-тьфу) для
перечисленного не пользуюсь. Правда, седьмой я не
пробовал, но не думаю, что там отменили vi :-)

--
Regards,
Sergey Vorobiev.

This message is for informational purposes only and may contain confidential
business information. All data and other information in it are not warranted
as to completeness or accuracy. Any statements made herein do not
necessarily reflect those of WARP Solutions Inc. It is intended for the
addressee only and may not be copied without our permission. If you are not
the intended recipient please contact the sender as soon as possible