[cs.msu.ru]: Спешно се върна при мен с вашата лична информация за повече информация

Frank Michael franklawfirm99 на yahoo.com
Чт Май 29 16:59:41 MSK 2014

Скъпи приятели,

Аз съм Barrister Frank Michael, My контакт, за да ви е божествена и на
взаимна изгода и за двете ни и вие трябва да разберете на поверителния
характер на този бизнес сделка, съм за да споделя с вас . Пиша , за да
ви информирам, че на починал мой клиент , който споделя едно и също
фамилно име и националност като твоя е мъртъв чрез моторно инцидент и
оставя никой да наследи неговите свойства. След някои генеалогични
изследвания и опит , за да намерите своите разширени роднини което
доказва неуспешен , реших да се свържем с вас . Аз съм контакт с вас ,
за да помогне при разпределянето на парите, които той остави зад които
оценяват на сумата от ($3,5млн.) долара , които ще се прехвърлят в
сметката си , ако можете да стоя като предците си най-близък роднина .
Банката ми издаде бележка като личен адвокат на този човек , за да се
осигури най-близък роднина или имат пари, конфискувани . Така че аз ще
ви съдейства като практикуващ юрист , за да получите тази сума
повторно прехвърляне в своя собствена сметка във вашата страна.
Ако сте наистина сигурни за вашата честност , доверие и
конфиденциалност и желание да работи с мен, тогава отговорете спешно
обратно към мен с : сач като:

1.Your пълните имена
Телефонен номер 2.Your
3 . Вашият дом и офис адрес