[cs.msu.ru]: здраво

rokia dodo mmhardy на hotmail.fr
Вс Мар 23 13:30:52 MSK 2014

здраво

Јас зборувам и на англиски и француски јазик,

помогне пренос на моите доцна наследство во вашата банкарска сметка,

Моето име е Мис rokia Додо сум само на ќерка ми доцна родители Г-ѓа Mr.and Дејвид dodo истакнати бизнисмени татко ( чоколадо продавница ) кои работат во главниот град на Брегот на Bjelokostidan : Тоа е тажно да се каже , почина под мистериозни околности во Франција во текот патување во странство бизниси Нивната 9 . Септември 2008 година. Иако неговата ненадејна смрт е поврзана или постои сомневање дека побарал неговиот чичко патувал со него во тоа време , но Бог ја знае вистината.
Мајка ми почина кога бев само 11 години и татко ми ме зеде толку посебен. Деветтиот плаче пред неговата смрт во септември 2008 година, рече неговата секретарка , која била со него во болницата , и го направија $ 5.500.000 ( 5.500.000 $ ) во банката, и да одат во вистински град затворен во Абиџан , Брегот на Слоновата Коска.
Тој исто така рече дека неговата секретарка , што значи дека странските инвестиции средства за неговата прерана смрт , тој само се сретна неговата ќерка , тој се користи моето име како семејство на фондот, Заиди и неговиот секретар ми рече дека ако јас бев подготвен да оди до банката и бараа пари , ако не, се обиде да избере партнер од странство, ако имав пари и го користат да се инвестира во овој сектор.
) Мени
Транспортниот сектор 2 )
3 ), хотел со пет ѕвездички
4 ) управување со имот.
Сега сакам да им помогне овој фонд инвестира во вашиот профил во земјата, како и нов клиент пари, и нејзиното место што споменав погоре понуда.
Бев мало девојче , а потоа , јас не знам ништо во врска со работата , уште еден доказ за средно училиште, и навистина не знаев што да правам. Сега сакам сметка во странство, каде што се пресели , бидејќи Јас патувам , можете да bitiposljedica политичката криза во Брегот на Слоновата Коска. Тажната смрт на татко ми во мојот живот.
Сега не можам да ми го покаже ова прашање:
(1) да ми помогне , искрено, бидејќи имам црната раса .
( 2 ) може да биде многу сигурен.
(3) Процент од вкупната располагање е добро за вас
Откако парите се во предвид.
Јавете се , и што е можно поскоро , и јас сакам да се јавам и број на факс, ако сте подготвени да го докаже постоењето на фондот во согласност со потребните документи , ве молиме видете мојата анализа на вредноста на банката , исто така, нуди лесно поврзување.
Ви благодарам.
моето мислење

Вашиот rokia dodo