[cs.msu.ru]: Térítésmentes linkcsere

Katalin Nagy katalin на ingyeneseo.com
Пн Апр 14 13:28:18 MSK 2014

Üdvözlöm,

Engedje meg, hogy bemutatkozzam, Katalin Nagy vagyok.

Sok minőségi, játékokkal és szerencsejátékokkal foglalkozó honlapom van és ingyenes linkcserét szeretnék javasolni cs.msu.ru honlapjával vagy bármely más honlapjával.

Örömmel tájékoztatom, hogy rengeteg jó ötletem van a linkcserére vonatkozóan, és biztos vagyok benne: ez mindkettőnknek előnyös lesz és javítja a Google-ben elért helyezésünket.

Kérem, tájékoztasson, hogy érdeklik-e a részletek, vagy van-e valamilyen hozzáfűznivalója a témához.

Várom válaszát

Katalin Nagy
http://www.seohungarian.com

http://www.linkedin.com/pub/katalin-nagy/84/924/282